Summa sidvisningar

måndag 19 maj 2014

Stör mig

 Varför stör man sig på vissa saker. Mycket i livet bara flyter förbi och man bryr sig inte men vissa saker liksom stannar kvar och ploppar upp ibland. Som väl är så varierar störningsobjekten över tid.
Just nu stör jag mig på killen som arbetar på Forex. Jag stör mig på att han varje gång jag är där inne och ska växla så ska han fråga ut mig var jag ska, om jag verkligen klarar mig på de pengar jag växlar. Han har rätt att fråga....men varför svarar jag, det har ju inte han med att göra. För att slippa störa mig så kommer jag inte gå i den fällan igen. Nu är jag laddad så om det nu inte blir han som sitter i kassan nästa vecka så blir jag säkert besviken.
Nästa störning är IFK, ja, ni läste rätt. Inte IFK som lag, utan denna hysteri det blivit. Man får inte vara kritisk, inte sälja sin finalbiljett, klä sig i orange helst dygnet runt, inte vara s k medgångsupporter. Det har blivit värre än att tillhöra en sekt. Vi pratar IDROTT!!!!! Mitt handbollslag är IFK, men det betyder inte att jag inte gillar andra sporter och andra idrottslag också. IFK supportrar är bland de bästa i världen, men det är dock bara sport vi pratar om, ingen livsstil där alla ska in i samma fålla.

Ohhhh, vad skönt nu känns det bättre. Det fina med en blogg är att man kan skriva av sig. Sen är det lite kul om någon stör sig på det.

Dagen har varit ovanligt bra för att vara måndag. Den avslutades med AB=after beach med Anki. Oerhört bra avslutning på en dag
Kom precis på att det finns en sak till som stör mig just nu. Jag ska packa för en övernattning med Verksamhetsrådet imorgon.....men jag har glömt var vi ska hän 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar