Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

Hallelujah moment

Det gick vägen. IFK besegrade Hammarby, men det satt långt inne. De låg under i halvlek med två mål och hade inte spelat särskilt bra. Dagen till ära hade t o m jag tagit på mig den oranga tröjan.
Jag vet att det är nördigt att ta kort på sig själv, men det bjuder jag på.

Nu verkar det som om IFK kommer klara sig kvar i elitserien och det är skönt. Hade varit jäkligt trist om de åkte ur med tanke på att de har Sveriges bästa handbollsarena ocgh Sveriges bästa publik. Och vad skulle då jag hitta på om söndagarna i höst och vinter.


Jag och Eva började innan matchen med att ladda upp och efter matchen fortsatte vi hemma hos oss med mat och dricka. Det har varit en trevlig kväll, det är så sällan jag och Eva kan sitta och snacka skit.

Tyvärr åkte Kristianstad ur Körslaget. Hade vi haft en annan körledare hade vi säkert kommit längre för kören var det inget fel på.
Imorgon hoppas jag på sol. Då ska bilen tvättas och balkongen ska förvandlas till en uteplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar