Summa sidvisningar

söndag 24 april 2011

Påskafton

Att vakna och se solen skina, det är lördag och kvällen ska bjuda på påskfest, då kan inget "dippa" mitt goda humör.
Vi gick upp till stan vid middag. Det var vi och massor av andra som hittat ut. Vi fikade med blivande Fjällräven classic familjen.
Efter att snackat en stund kändes New York plötsligt väldigt fjärran och vandringen i augusti väldigt nära. Det är med skräckblandad förtjusning som jag tänker på den. Men Daniel och Emeli som ska gå för tredje gången tycker det ska bli skitkul att ha oss med. Jag är inte lika säker på att de tycker det när vi är klara.
Eftermiddagen ägnade jag på balkongen läsande en bok, så skönt.

Ikväll har vi varit hemma Ylva på Påskfest. Vi har haft väldigt trevligt, timmarna bara flög iväg

Tiden gick så fort att vi missade bussen hem. Vi såg den köra förbi, men den såg inte oss. Men vi behöver ju träna inför kommande vandring så det var bara att börja traska hemmåt.

Det var faktiskt rätt skönt md en kvällspromenad. Imorgon är det söndag och man är ledig två dagar till. Jag tycker att man alltid skulle varit ledig fyra dagar varje helg, det hade varit lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar