Summa sidvisningar

torsdag 28 april 2011

Världens bästa

Vissa dagar känns det som om jag har världens bästa jobb, och idag har varit en sådan dag, eller rättar sagt kväll. Vi har varit 150 medlemmar samlade för fest på Grand.
Det blev verkligen en super kul kväll med god mat, vin, och fantastiska medlemmar

 Kl. 21,00 äntrade Adde Malmberg scenen. Han hade dock lite problem med halsen men han fixade det galant ändå. Han är framför allt jävligt kul när han drar om hur medelådelrs människor beter sig. Man vill inte känna sig träffad men tyvärr får jag erkänna att jag gör det. T ex det här med drag. Inte kännde jag att det drog när jag var 15 år men nu 30 år senare så är jag väldigt känslig för det.
Kristianstads linslus nr 1 ville också vara med på bild

Imorgon är det fredag, så gött. Det blir först jobb, lunch med Eva och sen fest hos grannen. Inte helt fel att börja helgen så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar