Summa sidvisningar

lördag 30 april 2011

Hade inte haft en chans

Idag vaknade sonen med ont i halsen och feber, trist. han piggade på sig efter Alvedon men det blev att hålla sig inne för hans del. Jag gick upp en runda på stan i det fina vädret och fikade på torget.

Ikväll var vi bjudna hem till Agneta på middag. Elliot avstod utan några problem när han fick hyra tre filmer, pizza och snacks. Han kände sig lite bättre men det är ju onödigt att smitta ner de andra.

Efter denna kväll vet jag att jag aldrig ska söka in till "halv åtta hos mig" Tänk om man kommit i samma program som Agneta, då hade man inte haft en chans. Denna trerättesmiddag vi fått ikväll var så super god.

Till förrätt fick vi Kantarelltoast, varmrätt fisksoppa och det hela avslutades med Hirsampannkankor.

 Betyget kan inte bli annat än 10 av 10. Även henns bokhylla, sällskapet och värdskapet får denna poäng.

Med en sjukling hemma fick den bli en tidig kväll för min del. Han mår dock betydligt bättre nu ikväll. Hoppas att han inte har någon feber imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar