Summa sidvisningar

söndag 24 april 2011

Blåsor

Det är inte mycket det fina tål. Det har jag fått erfara idag. Vi körde ner till Åhus för att hjälpa "de gamle" lite i trädgården. På vägen ner passade vi också på att besöka Helena Johansson och Katinka Gustavssons konstutställing i "Svarta kyrkan", riktigt fina tavlor ställde Katinka ut och Helena underbara ljusstakar mm.



 Har ni vägarna förbi så dra er inte för att gå in och kolla.
Efter detta var det dags för kroppsarbete. Elliot skulle såga grenarna av ett träd som trillat omkull och jag skulle ge mig på att räfsa gräsmattan. Jag lovar att jag aldrig kommer bosätta mig någonstans där man har gigantisk gräsmatta, det är rena slavgörat.
Men nu är de flesta barren borta och alla är nöjda. Mina kontorshänder har förvandlats till grovarbetar händer med blåsor och plåster, men det är smällar man får ta. Förhoppningsvis kommer jag sova gott inatt för det har varit lite si och så med det sedan vi kom hem från USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar