Summa sidvisningar

måndag 25 februari 2013

Candy crush......

Okej för att Searching for sugerman vann en Oscar i natt. Men min dag borde istället hetat Searching for a better day. Måndagar suger verkligen. Inte nog med att man hade svårt för att somna i natt, och jag kan lova att om man campar blir det inte lättare. Sen har också dagen på jobbet verkligen gått i ett. Inte så mycket roliga saker precis.
Jag skulle kunna hålla på att gnälla länge men det är väl ingensom tycker det är så kul.
Det går iallafall framåt med "Galleria Boulevard".

Sen är jag också irriterad på hur f.n man kan fastna i ett spel där man ska ta bort godis och gelé, Candy crush sagan..... moget!. Men jag är inte ensam ser jag. Har någon ett tips hur man tar sig förbi nivå 65 så tas det tacksamt emot.

Nej jag tror jag lägger denna dagen åt sidan och ser framemot en ny istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar