Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Vilken jävla schlager

Vad händer?????? Det hela började igår, match mellan IFK och Guif. Kristianstad hade ännu en gång lyckats fylla arenan och den badade i orange. Det kändes som om vi Kristianstadbor gjort vad vi kunde. Då tycker jag faktiskt att IFK också kan försöka lite mer. Det okej att förlora om det andra laget är mycket bättre, men inte okej att bränna såååå många chanser. Skärpning IFK.

Efter matchen åkte vi hem till familjen Colliander och hade en super mysig fredagkväll. Sladdrade, åt planerade Rom resan och drack alkoholhaltiga drycker. Inte förrän vid halv två kom vi hem i en taxi.

Idag bänkade jag mig tidigt för att uppleva massor av skidor. Gissa om förväntningarna var stora. Jaha, vad händer då? Jo det mesta gick fel. Som tur var så kunde Frida Hansdotter uppbåda lite spänning.

Sen kommer vi till kvällen och ny mellotävling, och uppklädd för partaj

 Ikväll bänkade sig gänget hemma hos Agneta K. Som vanligt massor av god mat och dricka. Förväntningarna var superstora, helst med tanke på att potten var kvar från förra veckan så man kunde bli lite rik och man lyckade pricka rätt.



INGEN lyckade med detta, hur f..n röstar folk. I ett tidigt skede av kvällen sa jag.
-Om State of drama går direkt till final ska jag åta upp min klänning.
Det fanns inte i min värld att denna intetsägande låt skulle göra det. För mig var Amanda självklar, sen var tvåan svårare.
Med facit ihand så gick det åt helvete. Nästa vecka kommer det vara mycket pengar i vår pott och då ska vi vara här hemma.
Men som den sanna optimist jag är så kommer jag bänka mig framför tv´n imorgon igen och hoppas på några fler Svenska framgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar