Summa sidvisningar

lördag 23 februari 2013

Min bästa tid är nu

Min bästa tid är nu. Tänka att man kan tycka det när man precis fyllt 48 år. Men för mig stämmer det faktiskt. De senaste åren har varit väldigt positiva, givetvis har man tunga perioder, annars vore det konstigt. Men jag tänker som helhet. Trodde inte att det kunde vara så. För 10 år sedan var man kärring vid 48, idag känns det som en riktigt bra årgång.


Gårdagen blev lugn trots stundande fest, det stavas catering.


Prinsesstårta är numera ett måste, jag och Estelle


Kvällen blev som vanligt väldigt trevlig. Tyvärr vann inte jag några pengar. Fast låtarna igår var riktigt bra. Men som kvinna tycker jag att det är för trist att det än så länge bara är en tjej i final.


Idag ska jag givetvis kolla på dagens utbud av skidor. Blir en runda hem till modern, annars känner min kropp att den gärna tar en vilodag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar