Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2013

Ser ljuset

Vaknade upp efter min första natt som campare, det har gått bra. Förstår att om man bara är tillräckligt trött så tänker man inte så mycket på det. Sen får jag ägna så lite tid som möjligt i sovrummet så slipper jag titta på eländet.
Förmiddagen ägnades uppe hos mamma. Packade ur lådor. Vid middag anlände resten av gänget. Då var det dags för mig att gå till arenan för att servera kaffe till sponsorerna samt kolla matchen mellan IFK och Skånela. Det gick ju bra 34-24, tyvärr verkar det som tre spelare blev skadade, det är inte precis vad IFK behöver nu.

Efter matchen gick jag upp till mamma igen. de andra har åkt hemåt igen men Eva stannar till imorgon.
Vi har nu packat upp alla lådorna och imorgon ska vi ta tag i finliret, tavlor och annat. Äntligen ser man ljuset på detta. Att jag tillsammans med min bror nu blivit husägare i Åhus, orkar jag bara inte tänka på, och att där finns massor av saker kvar.
Men nu ska jag "landa" några veckor och försöka glömma allt vad flytt, packning, fixa hit och dit heter. Sen får man ta tag i nästa grej, behålla huset, sälja det, stycka tomten????????????? Mycket att ta ställning till.
Ikväll har jag, Eva, morsan och Elliot ätit pizza och kebab och bara myst.
Så här bra blev det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar