Summa sidvisningar

tisdag 7 januari 2014

Bästa weekendresan!!!!!

Fyra brudar, fyra dagar i Dublin. Tänk att det blev så fantastiskt kul. Denna barerna, ölens och de trevliga människornas stad levererade verkligen.
Jag har inte skrattat så mycket på länge.

Vi bodde lite packpackers liv och det passade oss rätt bra. Man var ju inte många minuter på rummet.
Vi var mer på alla barer runtomkring Tempelbar.







Jag kan dock inte säga så mycket om "den gröna ön" och dess natur, som ska vara fantastisk. Det hann vi liksom inte med................
Men jag är rätt övertygad om att jag snart kommer återvända dit, och då kanske man hinner med det också.


Idag har jag firat min ömma moder som fyllde år. GRATTIS mamma GUNDA!!!!!!!
Imorgon är det att återvända till verkligheten, det blir tufft. Inte för att jag varit ledig länge utan snarare för att jag lyckats dra på mig världen förkylning. Men lite piller och tidigt i säng så hoppas jag vakna som en ny pigg människa imorgon.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar