Summa sidvisningar

måndag 13 januari 2014

Ljusnade framåt dagen

 Vaknade med en jä..la migrän, kändes som att jag hade en blymössa på mig.
Trodde inte riktigt på att jag skulle palla dagen med jobb. Men skam den som ger sig. Ezeeneo och kaffe, sen började det ljusna.
Det har varit en rätt lugn arbetsdag och det var skönt.
När jag plockade fram en mapp som jag skrivit innan jul fick jag mig ett gott skratt. Birgitta, gör om och gör RÄTT.

Imorse fick man plocka fram de varma skorna, mössa och vantar, vilken kyla. Men det är väl lika bra att jag vänjer mig 
Imorgon bär det av till Falun i fyra dagar. Alla som känner mig vet att mina resor  inte brukar gå så smidigt, så jag väntar mig allt från nedrivna kontaktledningar till snökaos längst järnvägen.
Men det är imorgon det och jag blir ju inte hämtad med taxi förrän 04,50!!!!!!!!
Ikväll ska jag heja fram de svenska handbollskillarna till seger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar