Summa sidvisningar

torsdag 23 januari 2014

Då var det igång.....

 ....och det kommer bli långt och man kommer kräka på det innan det är över, jag pratar om valrörelsen.
Min konspiratoriska hjärna tror inget sker av en slump, inte heller brevet från MAX vd. Givetvis trodde han inte att hans brev till de anställda skulle få den uppmärksamhet som den fick. Men det fanns krafter som ville det, några som fick möjlighet att klappa händerna och hålla med och några som då fick anledning att kommentera hur fel det är med den sänkta krogmomsen och att arbetsgivaravgiften för unga måste förändras.
Som lyckligt opolitisk som jag är (det betyder inte att jag inte tycker och har åsikter om saker) kan jag dock konstatera att på min  kvartets pizzeria höjde man priset på all mat samma vecka som man införde sänkt krogmoms.........

Idag har det varit kallt som f..n tycker jag, rätt trött på det. Längtar verkligen till sommarklänningar, sandaler, brassestol på stranden och uteserveringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar