Summa sidvisningar

måndag 20 januari 2014

Renoveringsobjekt

Vad händer????
Eller rättar sagt varför händer allt Nu? och så är det måndag.....
Igår kväll skulle jag reste mig upp ur soffan och samtidigt sträcka mig framåt AAAJJJJJJJ!!!! Ryggskott! Kom som väl var i säng, men satan vad det gör ont. Jätte längesedan jag hade det sist.
I morse var man inte snabb till jobbet, men var tvungen att gå dit. Varit borta förra veckan och styrelsemöte imorgon.
Det blev mycket bättre ju längre dagen gick. Trevliga kolleger och värktabletter gjorde sitt.

Men det var inte nog med helvete för det, tanden som jag bitit av och fått äta flytande föda för måste ju också fixas till. Fick tid hos tandläkaren 18,30.
Nu är det gjort, och det var en näradöden upplevelse. Totalt bedövad i hela ansiktet är jag ändå glad att det är gjort. En runda dit på onsdag också sen hoppas jag att jag inte ska dit på mycket länge.
Vik hädan hemska måndag.......snart ny dag skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar