Summa sidvisningar

tisdag 21 januari 2014

Vilken skillnad

 Igår, skitdag med ryggont och tandläkarbesök.
Idag, bra i ryggen och lagad tand.
Vilken skillnad i livskvalitet. Idag kunde inte ens kylan knäcka mig när jag gick glad och pigg till mitt arbete.
Fast det varit en lång dag med styrelsemöte så har det gått fort. Hade besök av Eva Persson från Stockholm på mötet, trevligt.
 En dag som denna kan man inte låta bli att fundera på var tiden tagit vägen, helst när sonen kommer hem med detta.
Visst är det konstigt.....men jag känner mig inte en dag äldre än 25 (igår kände jag mig som 75). Kanske tur att sonen ibland påminner mig om att jag åldras. Själv går jag helt ovetande om det genom livet, visst är det härligt.
För Elliots del är Gymnasievalet ett lätt val. Han har vetat det länge och längtar MYCKET efter att grundskolelivet snart är över och det nya gymnasielivet börjar.
Ikväll är det EM handboll!!!!!! Snacka om lyckad dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar