Summa sidvisningar

onsdag 29 januari 2014

Inte som planerat

 Onsdagen kom och det innebär att jag måste ställa upp på min kollega. Är väl aldrig speciellt svårövertalad när det gäller lunch på stan.
Dagen blev väl inte riktigt som jag trodde. Skulle iväg på skolbesök men den "härliga" vintern såg till att det inte blev så.
Men jag tänker minsann inte gnälla över vädret idag, det finns det så många andra som gör.....men det är KAOS. 
Ikväll har jag varit med Fredrik och kollat på en eventuell lägenhet. Han gillade inte den så att han var beredd att skriva kontrakt med en gång. Men satte upp sig på en två i huset istället. 

Om en liten stund kör handbollsserien igång igen, H43-IFK. Givetvis ska jag se den och hålla tummarna, kul när det är igång igen.
Denna dagen blev som sagt inte som jag trodde, risken är stor att den imorgon inte blir det heller, Ska med tåget 07,24, tveksamt i detta vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar