Summa sidvisningar

fredag 31 januari 2014

Kan inte bli mycket bättre

 Tåget fungerade även idag. En bra dag i Malmö med lönediskussioner. Lunch på SMAK, som vanligt imponerade inte maten på mig
På tåget på väg hem fick jag veta att två superhärliga kolleger väntade på mig för AW. Jag har arbetat på mitt jobb i snart 15 år, men jag har faktiskt aldrig haft några kolleger som dessa förut. Äntligen har jag fått kollegor som är lika galna och impulsiva som jag, kan faktiskt inte bli mycket bättre.
Kan inte låta bli att skratta när jag tänker på männens själv ironi. Den ironi som är ytterst charmig, som jag gillar. La tidigare idag ut denna bild på FB. Trodde i min enfald att jag skulle få massor av roliga kommentarer av MÄN. Men icke!!! Inte en enda man vågade kommentera, inte ens gilla. Visst är det humor på hög nivå!!!!!!! Var är alla dessa män som i andra sammanhang är inte räds att lägga ut saker som föringar kvinnor i "roliga" inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar