Summa sidvisningar

söndag 12 januari 2014

Hur kunde jag glömma

 Igår var den riktigt slappedag, med mycket mat.
Farmor kom och hälsade på oss på dagen och då passade jag på att äta årets första, och sista semla.
På kvällen skulle vi hem och fira Gun som fyllt år. Måste bara visa lite bilder på hur fint hon och Roger har det. Allt i det hemmet är så genomtänkt. Jag blir djupt avundssjuk.
 
 Go mat blev det också. Vi hade så trevligt så vi bar inte hemma förrän vid 02,00
En sak retar mig. När jag såg Gun´s mistel så plötsligt föll polletten ner, hur kunde jag glömma? Som singeltjej måste det vara det ultimata raggningsknepet. Bara bjuda hem och ställa sig under misteln. För inte glömma nästa år om det då är aktuellt.
Om man kan "sova ikapp" så hoppas jag att jag gjort det till en del idag. Vaknade vid 11,00, somnade i soffan vid 13,00 och sov till 16,30.
Nu har jag varit och stor handlat på Maxi. Nästa vecka i Falun kräver en del med logistiken här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar