Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Nyårslöfte

Efter denna dag har jag kommit fram till följande nyårslöfte
MAN SKA ALDRIG FÅ EN INCHECKNING FRÅN MIG PÅ ETT JYMPAPASS UNDER 2014!
Det är ett skitlätt löfte som jag kommer klara av att hålla
 
 Egentligen skulle jag ju älska jympapass med massor av folk. Jag är ju social, tycker om att ha folk omkring mig.
Men just denna form av socialsamvaro har jag väldigt svårt för, har alltid haft.
Jag tror på att man är aldrig sämre än man kan ändra på sig. Därför begav jag och Torunn oss iväg till Arenan för att vara med på startskottet till Kristianstad 400 år. Starten skulle vara i form av ett gigantiskt jympapass. 
I början gick det väl rätt bra, jag försökte verkligen uppbringa den energi som jag kände att alla de andra ca 500 personerna på golvet hade. Men efter en stund gick det inte längre. Hela min kropp och själ skrek
-Birgitta, vad gör du här?
 
Ja ja, nu har jag i alla fall varit där och kommer inte en enda gång mer under 2014 utsätta mig för detta.
Det är inte så att jag inte tycker om att röra på mig, det är bara formen jag inte klarar. Hade verkligen önskat att jag gjorde det, för alla andra verkar ju tycka att det är kul.
Jag däremot får fortsätta med raska promenader och ska bli bättre på att använda badhuset som jag älskar.
Nu ska jag göra som halva Sverige tydligen gör i dag....äta pizza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar