Summa sidvisningar

söndag 13 november 2011

Bryta ihop eller inte

Uppe med tuppen och iväg till IKEA. Det var Agneta som skulle handla och jag mest med som sällskap. Hur tror ni det gick??
Ja sådär. Lite av detta är Agnetas med det mesta är mitt. Plötsligt tyckte jag att Elliot behövde ett nytt data/skrivbord och en hurts.

När jag handlar på IKEA uppstår alltid ett problem närt det ska skruvas ihop. Frågan är vilken dag och när jag orkar med att bryta ihop. Så blir det alltid när jag ska skruva ihop något. Därför har jag bestämt att sätta ner dagens "paket" i källaren tillsvidare, orkar inte en "bryt ihop" kollaps idag, inte ens denna veckan, kanske till och med får vänta till efter jul. Men om nu någon händig person läser detta och tycker det hörs bedrövligt med min inställning till IKEA paket, så får den personen gärna ge sig till känna och skruva lite åt mig. Jag vet att det är fult att "muta" sina kamrater men en god middag men jag gör det ändå.


Man kan inte åka till IKEA utan att äta.


I eftermiddag har vi varit på teatern och sett Grease. Vilken nostalgi tripp. När den kom på bio såg jag den massor av gånger. När det begav sig umgicks jag med ett gäng från Ripa som lite levde det livet med sina bilar, så det föll sig naturligt att kunna varje replik.
Imorgon är en ny vecka och det kommer vara fullt upp både på jobbet och efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar