Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

Jag gillar inte måndagar

Hata är ett starkt ord,  så jag hatar inte måndagar men ogillar dem i massor. Fy fasen vad tröttsam denna varit.
Jag kanske inte kan skylla allt på veckodagen utan jag tror det är en kombination mellan att inte hinna med och mörkret. Har inte tyckt hösten varit så illa innan men nu kommer höstkänslan smygande och den är inte kul. Då vill jag helst krypa upp i soffan under en filt och stanna där tills julen är över och vi är inne i mars. Nu är jag ju ingen björn som kan välja ide varianten utan jag får vackert stå ut.

Just nu känns det extra jobbigt för jag ska iväg till Duvanders och träffa medlemmar på ett möte ikväll. Det positiva är att när jag väl är där så tycker jag att det är kul, det vet jag.

Fy vad negativ och trist bloggen blev idag. Imorgon är en ny dag och då blir det förhoppningsvis bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar