Summa sidvisningar

måndag 7 november 2011

Snyggaste

Ny vecka och en jäkla massa jobb. Idag var det först en runda till Åhus, passade på att ta en kopp kaffe hos föräldrarna.

Snabbt in till stan, och till nästa möte. Måndagar är inte kul. Som grädde på moset stod tvättkorgen beredd och en hungrig unge bredvid när jag kom hem.



Ikväll ska jag på fotbollsgala, det gäller att hitta den lilla glamour man kan en skit måndag som denna.
Jag hoppas några av priserna kommer gå till följande:
Årets målvakt dam
Hedvig Lindahl Kdff (givetvis)

Damallsvenskans bästa spelare
Manon Melis Malmö


Allsvenskans bästa spelare
Tobias Hysén
Om inte annat bör han få pris för att han är allsvenskans snyggaste

Gulbollen
Kim Källström (eller någon annan, bara inte Zlatan, vi har faktiskt andra bra spelare också i Sverige. Nu när han kört in på författarbanan så kommer väl snart en kokbok också)


Så tycker jag.....kom igen nu alla som tycker att jag är helt ute och cyklar...jag tål det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar