Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Så mycket bättre

Min höstdepression gick snabbt över för denna gången. Idag har jag varit mycket piggare. Kan man bli annat när man kommer hem från jobbet och det är nystädat.


Ser väl rätt pigg ut trots hösten

I eftermiddag har vi haft samverkansutbildning...igen. Det är min sjunde jag är med på. Vi som håller i den är rätt sammansvetsade. Antagligen blir det en till i januari och då bestämde vi att vi får fira lite när den är gjord. Fira att vi lyckats jäkligt bra med att implementera det nya samverkansavtalet, klappa varandra på axlen över ett glas vin.


Ikväll är det fotboll (hoppas vi vinner, fast Zlatan är med). Imorgon ska IFK krossa Drott, och tro det eller ej men sen närmar sig helgen även denna veckan. Då ska det bjudas hem folk och kollas på Whitesnake, blir nog en bra helg.

Det bästa just nu, som jag laddade hem till min morgonpromenad är Laleh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar