Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Vill ha min frizon

Björn Ranelid i Melodifestivalen, sug på den. En j..ligt sur karamell. Jag undrar VARFÖR? Kan inte Melodifestivalen få vara en frizon från "finkulturen". Nej nu ska en av Sveriges drygaste författare in på denna arenen. Jag vill ha Melodifestivalen precis så lättsam, underhållande och skön som den alltid har varit. Christer Björkman kanske inser att hans tid är räknad och får börja flirta åt alla håll. Har han kvar sitt jobb 2013 kanske vi får se Annie Lööf eller prins Philip i festivalen, tydligen är ingenting omöjligt.

Idag har jag haft ännu en dag på Grand hotell, lika trevligt som igår. Glassmaskinen fick ett återbesök under förmiddagsfikan.
Tror jag ska skriva dit en mjukglass maskin på önskelistan till tomten
I eftermiddags var vi på en träff om den kommande lärarlegitimationen. Det man kan konstater är att denna reform inte kommer att bli lätt i genomförandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar