Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

Kommer inte ens i närheten

När jag kom hem i eftermiddag var jag trött så jag la mig med datan i knäet för att koppla av och se en film. Jag tror jag såg ca 2 minuter sen sov jag som en gris. Det var välbehövligt men risken är stor att nattsömnen blir lidande. Någon gympa blev det inte heller men det gör inte så mycket för jag har minsann motionerat på jobbet idag.

På lördag är det Whitesnake i Arenan, jag och Carina kom på vid lunchen att vi nog behövde bättra på våra rock kläder. Jag vet inte riktigt hur man ska kunna matcha killarna i Whitesnake. De ser inte ut som om de kommer från detta århundradet


Birgitta 1985 hade nog mer fixat det, i allafall frissan


Det var innan plattångens tid

Nej, vi insåg att vi aldrig kommer ens i närheten, men det blev lite annat smått och gått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar