Summa sidvisningar

söndag 5 oktober 2014

Mamma, son helg

 Igår var jag och Elliot på handledarkurs för att jag ska kunna övningsköra med honom. Det var faktiskt mer intressant än vad jag trodde.
Jag blev fullt medveten om att mitt eget körsätt ibland har mer kvar att önska. T ex är det rätt meningslöst att bli förbannad och skälla ut någon i en annan bil, helst med tanke på att den andra personen inte har en aning om min irritation. Nu ska det bli ändring på detta. Ska i fortsättningen köra bil som den goda förebild som man ska vara.
Resten av gårdagen var för en gång skull oplanerad.
Det blev "gofika" med ett gäng härliga damer på HB på eftermiddagen och på kvällen efter lite snack här hemma gick vi till BA. Hade ingen aning om att det var Tyrolerafton där, men det var en trevlig överraskning.
Dock tog veckan hårda schema ut sin rätt när de andra skulle gå vidare. Jag valde "moget" att då dra mig hemmåt till min säng.
I eftermiddag fortsatte "mamma+son" helgen med teater.
Little shop of horrors på Kristianstad teater. den var helt klart sevärd. Extra roligt vart det att se Calle Christiansson i rollen som tankläkare. Han var perfekt i den rollen och hans rockröst höjde tillställningen. 
En viss del av hushållsarbete har jag också tvingats till för att rodda inför nästa vecka. Det blev även goda biffar till söndagsmiddag 
Nu ska jag vila mig i form så jag pallar med nästa veckas arbete......som bara innehåller två små resor, gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar