Summa sidvisningar

söndag 12 oktober 2014

Energisöndag

 Äntligen fick jag en sovmorgon, som även innehöll att jag kunde ligga kvar i sängen och kolla morgontv, helt underbart.
Efter denna trivsamma start blev det fart på kärringen.
Först en runda hem till den ömma modern på fika och överlämnande av diverse inköp från Ullared.
Sen hem och hämta sonen, körde och handlade och den turen avslutades med Elliots första övningskörning.

 Med tanke på att han aldrig suttit bakom en ratt tidigare så kändes det lite olustigt. Men trots en del motorrus och några motorstopp så gick det riktigt bra. Framför allt så blev vi inte irriterade på varandra och han tyckte det var skitkul.
Jag var annars lite orolig över hur hans "jag kan det redan" inställning och jag med min korta stubin skulle fungera just vid övningskörning, men det började bra. 

Som den energiska kvinna jag började dagen så fortsatte jag när jag kom hem. Balkongen fick sin höst makeover och jag sorterade bort sommarkläder till förmån för det mer vintriga. 
Nu har dock energin lite gått ur mig och då tycker jag har gjort nog med nytta. Blockljus och söndagsfilm here i come
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar