Summa sidvisningar

söndag 19 oktober 2014

Vidar Kristoffer Olsson

 Då har man kommit hem till "familjen Taikons" hem. Nu vill jag inte att någon tar illa upp för att jag skriver så, jag jämför med den familjen Taikon jag läste om som barn och på bilderna kunde man se att deras husvagn alltid var fylld med tvätt överallt. Så såg det ut här när jag kom hem och jag fått åka från mina 7 maskiner tvätt som inte torkat och som hängde överallt.
Hade planerat att ta tag i detta innan jag åkte i fredags men när jag upptäckte att mitt Mastercard inte fanns i min plånbok precis innan vi skulle ge oss iväg, fick fokus läggas där istället.
Jag skäms lite när jag tänker på hur jag attackerade en av de tre killarna som under några dagar gått på alla inne på Coop med frasen.
-Har du Mastercard?
De hade frågat varje dag innan utan att jag svarat. men när jag kommer ut från Coop utan att kunna betala och upptäckt min förlust.....då är det fel fråga, det rann över lite. Fast de är nog vana vid att inte alltid bli så vänligt bemötta.
Men men , vi kom iväg till Västervik ändå och haft trevliga dagar.
Igår döptes senaste tillskottet i Olsson klanen, Vidar Kristoffer Olsson. Denna lille pärla som jag aldrig hört ge ljud ifrån sig tidiga. DET gjorde han igår. Men jag fattar, hur kul kan det vara att bli klädd i långklänning, bli skvätt med vatten på huvudet och en massa folk som ska gulla. Han e en riktig Olsson och går inte med på vad som helst, gott Vidar

Elliot, Josefine och Kristoffer 
Efter dopet blev det en lugn kväll hemma hos broder och svägerska. Tack för ett mycket trevligt dop Johanna, Stoffe och Vidar. Tack Jörgen och Eva för husrum.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar