Summa sidvisningar

onsdag 29 oktober 2014

Jag vs influensan = 1-0

 Nu hoppas jag att jag ska klara mig från årets influensa. Jag har tagit för vana att vaccinera mig och jag har lyckats hålla den borta de senaste 10 åren. Tycker det är rätt smart att göra. Det finns så många andra förkylningar och annat skit man kan få så om man undvika en av dessa smittohärdar så känns det bra.

Har haft en sån där lagom dag på jobbet. Det innebär när man har att göra hela tiden men inga akututryckningar. jag var och lunchade med Elliot och Fredrik också på Rosegarden, blir alltid där när sonen för välja.

Dagens bästa måste ändå vara att komma hem och det är nystädat och nyputsade fönster. Ett år sedan jag hade fönsterputsare sist, så det behövdes.
Visst är jag inte så lat så jag inte skulle kunna putsa själv, men det är inte därför jag avstår. det beror på att jag är kass på det. 
Men i rena glädjefnattet att kunna se ut igen så passade jag på att byta gardinen. Nu har vi riktigt höstmysigt!!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar