Summa sidvisningar

söndag 26 januari 2014

En ljuvlig helg

 Vilken ljuvlig helg jag haft: Den har innehållit mycket av det jag uppskattar.
I fredag var det IFK dragning. Alltid roligt och drömmen om en vinst finns ju givetvis.
Men det har fullkomligt gått troll i det här, jag vinner inte ett skit. Tredje gången i rad jag går därifrån utan ett dugg.
Anki som var med första gången vann väl inte heller någon storvinst, men hon vann......3 par herrkalsonger, jaja bättre än inget.
Men inte  fasen är jag ledsen för det. Vi hade en mycket trevlig kväll och jag tror stenhårt på, att har man tur i spel har man inte tur i kärlek. Så jag kan bara luta mig tillbaka och invänta kärleken. 

I går stod Malmö på programmet tillammans med Elliot, Susanna och Johannes. En helg där mammorna skulle få umgås och skämma bort sönerna.
Vi kunde snabbt konstatera att våra barn är inte lika sina mödrar. När vi var i deras ålder var det shopping, kolla killar och driva runt när vi var i Malmö. För våra söner var det en god fika och ett parti schack.........
En affär blev det, vi insåg snabbt efter att ha provat att dessa mössor var inget för oss. 
Kvällen begivenhet var Miss Saigon. Vi började med en mycket god middag 
 
Åhhh vad bra den var. Verkligen proffsig och underbar sång. Som tur var hade jag näsduk med mig och den behövdes i slutscenerna. Elliot uppskattade väl inte precis en rödgråten mamma när ridån gick ner.

Efter musikalen kände inte någon av oss för att göra stan, det var så skitkallt. Vi tog oss tillbaka till hotellet och njöt av ett glas rött i deras bar istället.

Betyget för denna helgen är än så länge en fyra av fem möjliga. Skulle nu Danmark ta hem EM guldet ikväll så blir det fem av fem!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar