Summa sidvisningar

söndag 30 mars 2014

NU RÄCKER DET!

 Helgen då våren kom på riktigt är snart över. Det har varit en riktigt bra helg med solsken, fika på stan, slappat och lite party

Igår var vi i Fjälkinge hemma hos Rebecca som firade födelsedag, superkul. Men det var inte så enkelt att ta sig till Fjälkinge som Skånetrafiken lovar. Tåget som skulle gå 18,02 var inställt. Sådant kan väl hända, men med tanke på att inte nästa skulle gå förrän 20,02 så hade det varit bra om det skulle kunna getts någon information om hur vi som köpt biljett och behövde komma till Fjälkinge skulle göra.
Nu är man ju lite driftig så jag fick ringa upp Skånetrafiken som då kunde tala om hur vi skulle agera. Men det måste vara mer effektivt om man kunde sagt något i högtalaren istället för att alla skulle behöva ringa.

I eftermiddags tog Anki med mig på musicalen Dracula på teatern. Den var mycket bra, dock liiiite lång för min smak


Måste också sälla mig till skaran som är upprörda över det som skett i Helsingborg idag, det är rent ut sagt för jävligt. Det är helt oacceptabelt att vissa grupper i vårt samhälle helt fritt får härja på fotbollsmatcherna och kalla sig supporters. När de enbart ser detta som ett sätt att få slåss och trakassera. Jag är så förbannat trött på detta. Sverige har allt för länge bara tittat på när detta fått hända, NU RÄCKER DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar