Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2014

Värd att koppla av

 Sällan har en "lillelördag" varit mer efterlängtad. Tur att inte varje vecka är som denna, då tror jag att jag funderat på vad jag håller på med.
I arla morgontimmen mötte jag upp våra pedagogpristagare för att de skulle vara med i radion. Jag kände mig lite som en "Sidekick" för det var ju deras arbete och varför de fått priset som var fokus. Men några inlägg fick jag med. 
Resten av dagen har också gått i rasande fart. Massor som ska fixas och donas med när man haft årsmöte och all planering ligger framför en.
Så därför ska jag verkligen njuta ikväll, IFK möter Guif borta och över webben ska jag kolla, läppjande över ett glas rött och verkligen njuta av att helgen närmar sig med stormsteg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar