Summa sidvisningar

torsdag 6 mars 2014

Lovordar min hjälp

 Det är inte meningen att du ska bli klar på jobbet....då hade du ju inte behövt gå dit dagen efter, sa en klok person en gång. 
Det stämmer, men oerhört frustrerande. Att jag inte lärde mig förra året att februari-april är de jobbigaste månaderna på jobbet. Måste notera det till nästa år så att jag planerar bättre, att samla övertid är verkligen inget jag förespråkar.
Så det är med stor lycka jag kom hem till ett nystädat hem ikväll, fullkomligt älskar min hjälp jag har till detta. Utan denna hade livet just nu varit ett helvete.
Skönt, nu har jag fått gnälla av mig. Alla som känner mig vet att mitt humör skiftar snabbt så snart är allt toppen, glamouröst och härligt igen.
Det var dock riktigt kul att ha arbetsmiljöutbildning med 18 nya ombud idag. Vi kör på imorgon också 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar