Summa sidvisningar

onsdag 12 mars 2014

Blasé??

 Arbetsdag i Malmö, och som vanligt blev det lunch på det överreklamerade stället SMAK. Idag var det dock helt ok. Kyckling brukar man inte kunna krångla till så mycket.
Vi slutade innan utsatt tid och jag var så glad att kunna ta ett tidigare tåg hem, match ikväll ju.
Precis innan Lund fick jag ett samtal
-Du har inte glömt något i Malmö?
-Nej, vad skulle det vara?
-Din kalender.....som ligger kvar här.
Shit!!!! Bara att hoppa av i Lund, ta vändande tåg tillbaka. Hade tre minuter på mig i Malmö innan nästa tåg tillbaka. Men tack vare snäll kollega som stod på perrongen med min kalender så gick det vägen.

Ja ikväll har det varit match....pust, förlust med 30-31 mot Drott.
Kan inte låta bli att vara rätt förbannad/besviken. Dessa fullblods proffs verkar helt blasé. Luckorna i försvaret är bedrövliga. Om man som lag inte kan tända till när man har den fantastiska publiken i Arenan då vet jag inte vad som ska kunna få dem att gå igång.
Det känns minst sagt bekymmersamt för mitt kära IFK just nu............
 
Även om inte kvällen blev som jag velat så får man aldrig roligare än man gör sig. Om inte IFK kan ta kommandot och spela bättre så har jag i alla fall förmågan att ta kommando över  mitt liv och göra det bästa av situationen.
Skål lillelördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar