Summa sidvisningar

fredag 28 mars 2014

Hemmakväll

 Två gånger på kort tid...och jag lovordar en hemmakväll, måste vara åldern. Jag är dock tveksam till att det är det. Snarare en reaktion på en mycket tuff arbetsvecka, eller rättarsagt några stycken, och det är inte över ännu.
Men just nu är jag bara lycklig över att det är fredagkväll och två lediga dagar framför mig.
I eftermiddags hade vi de lokala socialdemokratisk skolpolitikerna på besök (Lövén dissade oss). Vi har tänkt träffa partierna innan valet och prata skolfrågor. Viktigt att vi får en pratstund med dem om vad vi tycker och även få veta var de står någonstans
När jag landade i soffan insåg jag att matlagning var inget jag var sugen på. Skickade i väg sonen till nyöppnade Mekong 

Det var gott men jag tyckte nog det var lite väl kraftigt pris, 80 spänn för en halvfull takeaway box med nudlar, en bit broccoli och 7 små bitar kyckling. Det står definitivt 1-0 till Kosan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar