Summa sidvisningar

tisdag 18 mars 2014

En "liten" tripp

 Tycker hösten kom lite väl tidigt i år.....nej då bara skojade till det lite. Men idag har det varit ett riktigt skitväder.
Tror inte någon har missat det men hela jag skriker efter SEMESTER, och sol. Till helgen blir det dock en liten tripp, två dagar i Tyskland. Man för vara nöjd med det lilla.
Men tack vare att jag ska dit med ett härligt gäng så kommer det bli hur kul som helst.
 I förmiddags var jag på ett bra uppdrag, träffade medlemmar och bjöd på tårta. Men även denna gång lyckades jag med konststycket att inte ens smaka den. Är väldigt stolt över mig själv.
Nu ska kvällen ägnas åt VAMS=vård av mig själv, det kommer innebära att de eventuella gråa hårstråna som pockar på snart är ett minne blott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar