Summa sidvisningar

lördag 1 mars 2014

Vinnare X 3

 Tre vinster på samma dag, gött. Vilken grym stämning Arenan bjöd på ikväll. Seger över Lugi med 20-18, men det satt lång inne. Men med den publiken som bär fram sitt lag på detta sättet så känns det förbannat bra. Så ska det vara när handboll stämning är som bäst.
Men som om inte det skulle räcka så tog KIK en mycket välkommen seger också
Efter match var det mello i Fjälkinge hos Ami. Jag missade den goda maten men inte att vinna hem pengarna. Det var inte lätt tippat och ytterst ovanligt att jag vinner. Att jag sen fick dela vinsten med Agneta K gjorde inte så mycket.

Annars har min lördag varit lugn och vilsam. Det kunde behövas efter igår. Vi hade AW med hela jobbet och det var kanonkul. Men man är lite trött dagen efter.
 
Sist men inte minst. Jag vill inte ha fler krig i världen så Ryssland SLUTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar