Summa sidvisningar

torsdag 27 mars 2014

Prioritera

 Prioritera är ett bra ord om man har förmågan eller möjlighet att kunna göra det.
Jag har under mina år i arbetslivet haft förmånen att gå många utbildningar om detta, men ändå kan det vara tufft när man väl behöver göra det. Det är just vid de tillfällena det är som svårast.
Idag har jag verkligen fått plocka fram all kunskap och sunt förnuft i ämnet. Massor att göra efter många dagar bort.
Snacka om vad viktigt det är dagar som dessa att kunna prioritera rätt. Extra glad är jag då när min kollega Anki hjälpte mig.
Hon föreslog "After beach", visserligen hade jag en väntande tvättid....men ska man prioritera så ska man, och tvätten lär inte gå ifrån mig

En trevlig stund på Fenix fick jag så nu ser jag med tillförsikt framemot den stundande helgen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar