Summa sidvisningar

söndag 9 mars 2014

Spring time

 Vilken njutbar söndag det blev. Sov till 9,30, långfrukost till skidor, det kallas bra början på dagen.
Efter detta blev det promenad med Anki. Strålande sol och fika i mitt uterum, Naturum. Tycker det är ett fantastiskt ställe mitt i stan
 

 
Är så tacksam för att Kristianstad kommun valde att bygga detta så vi som bor i innerstan fick ett eget uterum/oas.

Av bara farten så blev det fönsterputsning när jag kom hem. Vad lite sol kan göra för energin.

Givetvis kollade jag när IFK slog Önnered på datorn. De vann men imponerade inte. Lätt oro känner jag när de inte lyckas nå upp till den nivå som man vet de har. Är det en kollektiv kollaps, har något hänt eller är de i en uppladdningsfas för att sen explodera i slutspelet. Man kan bara önska och då önskar jag det sistnämnda.

Nu känner jag att efter denna härliga dag är jag taggad för att ta mig ann en ny arbetsvecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar