Summa sidvisningar

söndag 23 mars 2014

Sköna söndag

 En sovmorgon ska aldrig underskattas, inte heller en långfrukost utan några måste. Kommit på att jag har nog för lite av den varan, måste bli ändring på det.
Efter frukost körde vi och skaffade fika för att hälsa på nere i Åhus i stugan. Fredrik hade besök av Erika, så kul att sitta och snacka en stund.
 Förra sommaren var första sommaren med stuga och jag kände inte att jag riktigt kunde vänja vid med det.
I år känner jag att det känns mycket bättre. Känns t o m som att jag kan tänka mig att bo där nere vissa perioder och känna av sommar Åhus.
Tyvärr har vi inte fått den gränsande tomten såld ännu men det ska nog fixa till sig. Det är trots allt lite paradiset därnere. Lugnet hägrar sig och ca 400 meter till stranden. 
 Innan vi körde hem skulle det storhandlas. Hör till ovanligheten att jag har sällskap av sonen när detta ska göras.
Igår packade jag upp, nu ska det packas igen. Denna gången för tre arbetsdagar med Lärarförbundets styrelse i Ronnebybrunn
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar