Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Stillhet

Igår kväll somnade min pappa in, snart 84 år gammal. Det vilade en stillhet över honom. Efter att ha kämpat med sjukdom och smärta en längre tid var det skönt att han fick ro i sin kropp.

 
Samtidigt känner man en tomhet. Konstig känsla när någon plötsligt är borta som alltid funnit i ens liv.
Min pappa han ville få ro, eller som han sa den sista tiden "jag är färdig". Nu gäller det för oss som är kvar att ta hand om varandra och göra livet så bra vi kan........det vet vi att han ville.

Jag har varit nere hos mamma hela dagen. det är mycket som ska ordnas. Men när det var lunchtid bestämde vi oss för att åka ner till "Spicy" tillsammans med Birgitta Biel och äta lunch. Mamma har knappt varit utanför hemmet de senaste månaderna så för hennes del kändes det bra.


För egen del har jag varit på handboll ikväll,Inte så mycket att kommentera denna matchen mot Västerås, det blev oavgjort, och det ska inte IFK vara nöjda med.


Vet inte, men ibland är det nog ödet. Elliots nya armband kom idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar