Summa sidvisningar

lördag 20 oktober 2012

Magnus Uggla

Jaha, då har man varit på sin första Ladies Night.

Jag är faktiskt inte speciellt imponerad. Magnus Uggla var kvällens behållning. Jag tycker att de andra tog detta på för stort allvar.


Hallå, det är 3000 brudar i Arenan och Martin Stenmark visar bilder på sin fru och sina barn, kanske inte så smart.
För övrigt så var ljudet under all kritik, liksom barpersonalen som sparkade ut oss 20 minuter efter att showen var slut. Jag tror inte detta hänt om det varit Gentlemans Night, då hade säkert baren varit öppen längre.

Nu har jag ju inte betalt en spänn för att gå dit så jag ska inte vara bitter. Men en sak är klar, det räcker med en Ladies Night för min del.
Vi Ladies som var med ikväll har bestämt att vi ska bjuda våra män på en Gentlemens Night i vår... och jag kan nog redan nu lova att då kommer baren vara öppen lååångt efter att showen har tagit slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar