Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Positivt tänkande

När klockan ringde imorse och min första tanke var, NEEEEJ, vill inte. Då bestämde jag mig för att ändra strategi. Istället tänka, JIPPII, äntligen morgon och en ny härlig tisdag ligger framför mig.
Lyckades jag?
Faktiskt gick det riktigt bra. Man kan genom att bestämma sig hur man ska ta sig an saker få det att bli så.
Får se hur länge det varar, hoppas till imorgon iallafall.

Idag har det varit ännu en Avtalsinformation för våra ombud på Grand.
Efter detta var det möte med Barn och utbildningsnämnden, skulle beslutas om internbudgeten. Måste säga att politiker är otroligt bra på att dividera om små, små petitesser i oändlighet.
På vägen hem hittade jag Annki och Carina så då var jag tvungen att ta en fika och snacka lite med dem.
Ikväll ska det strykas och kollas på fotboll.
Mitt nya liv med positivt tänkande gör att strykningen kommer gå som en dans och Sverige kommer slå Tyskland med 2-0.
Men jag är inte bara positiv...jag är fåfängd också, därför ska jag springa bort och lägga mig en kvart i solariet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar