Summa sidvisningar

söndag 21 oktober 2012

"Hissa"

På Rix FM brukar man roa sig med att "hissa och dissa" varje morgon. Jag ska idag bara "hissa, och det vill jag göra min svägerska Eva.
Eva och jag
Maken till energisk kvinna får man leta efter. Hon är bara så bra när det gäller att röja och att få något gjort. Min bror, Eva och Fredrik har varit nere hos mamma denna helgen och det har verkligen märkts. Mamma har fått massor av hjälp och mycket tack vare just Eva.

Igår kom också dödsannonsen på pappa in i tidningen. Känns märkligt att läsa den.
 
Jag tror han hade tyckt om den...........
 
Efter dagen nere i Åhus så begav jag mig in till stan och kalas hemma hos Ylva. Super god mat och mycket trevligt sällskap. Med tanke på att vi gav henne ännu en kväll om några veckor tillsammans med oss igen så har man säkrat en trevlig kväll till denna höst.
 
Nu ska jag lägga mig och det ska bli underbart. Om några timmar kommer nog Fredrik intrillandes. Men han brukar kunna smyga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar