Summa sidvisningar

måndag 15 oktober 2012

Måndagar=ogilla

Måndagar är skit!!!!
Det enda som lättade upp denna måndagen var att vi skulle vara på Grand och ha avtalsinformation för våra ombud
Jag och Lars är en bra combo, så bra att vi kör en ny omgång imorgon förmiddag.
Men detta regnande kan väl göra vem som hysterisk. Snacka om att man blir deppad. Det plus att jag dessa dagarna går med en ständig oro att telefonen ska ringa och det innebär ett tråkigt besked om min pappa.
En positiv sak idag är att jag har fått STÄDAT. Älskar hushållsnära tjänster!!!!
Däremot oälskar jag min grannes nyvunna intresse för hög dålig musik. Ljudet av påling framstår som en smekning i öronen om man jämför.

I lördags var man visst med om att slå ett rekord också, så skrev man på GeKås fb sida

Lördagen den 13 oktober passerade Gekås Ullared för första gången den magiska försäljningsgränsen på 30 miljoner på en och samma dag.

Runt 25 000 besökare besökte varuhuset under lördagen och när den sista kunden hade lämnat varuhuset ca en timme efter stängning så landade den sammanlagda försäljningen på 31,1 miljoner. (Det tidigare rekordet från 16 oktober 2011 var på 29,8 miljoner)

Detta är helt sjukt, 25 000 personer och jag kan säga att det märktes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar