Summa sidvisningar

söndag 19 januari 2014

Borta bra men.....

 Spelar ingen roll hur bra programmet är eller hur trevliga alla deltagare alla är, fyra dagar borta på konferens är lite mycket. Därför var det helt ljuvligt att komma hem. Lite tågstrul blev det, men inte mer än acceptabelt när det snöat i Skåne. På tal om vädret så har jag sett vinter nu, och det räcker, färdig med den för detta året. Kom igen solen och värmen!!!!!
Igår kväll blev en mycket trevlig sådan. Min bror med delar av familjen hade anlänt Skåne och mamma bjöd på middag.
Gunda var så nöjd när det var fler än hon som ville hänga på balkongen
Efter middagen fick jag hoppa över kaffet för jag hade bestämt en tjejträff hemma hos Mia. Mycket snack, skratt och illaluktande ostar, supertrevligt 
Idag ska jag göra så lite som möjligt. Kylskåpet måste dock fyllas på och sen är det ju massor med sport. För egen del får jag väl äta flytande så inte den avbitna tanden går av mer. Skönt att veta vad jag ska göra imorgon (ringa tandläkaren) och även skönt att veta vad pengarna ska användas till framöver. Det parti som lägger förslag på att ögon och tänder ska tillhöra kroppen och ingå i högkostnadsskyddet ska jag rösta på 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar