Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Regnet det bara öser ner

 Ahh vad trist det är när regnet öser ner hela dagen. Mörkret och förkylningen gör det inte roligare.
Tur att man har så trevliga kolleger som lyser upp tillvaron.
Har precis kommit hem, slängt i en tvätt och slagit på min tv.
På en kanalen är ett mat program, på en annan känt folk kring ett bord Det slår mig då plötsligt vad jag är trött på att se folk laga mat i tv. Kan man inte snart sluta med dessa matprogram. Vi svenskar är ju det mest bantande folket i världen, så de känns som helt onödiga.
Sen det här med kändisar som ska äta runt ett bord och berätta om sina liv. Det finns hur många som helst ju. När det bara var stjärnorna på slottet för några år sedan så var det rätt kul. Men nu ungefär 20 andra program med samma stil och 10 år senare så är jag mäkta trött på detta.
Med risk för att verka ytlig, men vill jag gärna ha mer action än så.

Idag har äntligen Sumo Sushi öppnat vid gallerian, givetvis fick det bli detta till kvällsmat.
 
Ikväll blir en kväll när jag åter ska vårda min förkylning i mitt nystädade hem, gillas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar