Summa sidvisningar

fredag 10 januari 2014

Lotta Engberg...eller inte?

 Vad jag är trött på att inte kunna somna om nätterna. Förstår att jag innerst inne är trött och behöver sova, men icke. Det är inte så att jag ligger och funderar på något speciellt, är bara pigg så fort jag kommer i sängen. Min egen filosofi är att jag tycker att livet är så underbart att jag helt enkelt inte vill sova bort det.
Men för att orka med kvällen så tog jag kompledigt från 13,30 och gick hem för att vila, och DÅ kunde jag minsann sova.

Kvällen började på mässen. Fick ta ett glas vin med dessa gamla gubbarna. Jag hade som väl var med mig tre läckra brudar också.


Därefter fortsatte vi till BA och åt 
Det är alltid lika kul att träffas. Jag , Lotta, Eva och Cilla. Lotta var som jag inte helt frisk och gick hem efter maten men vi andra satt kvar och traggade vidare.
Cilla (f...n så lik Lotta Engberg) har nu bokat in oss (jag, sonen och ????) i Bangkok februari 2015. Finns sämre ställe att fira jämn födelsedag på. 
Efter två glas vin och två öl känns förkylningen betydligt bättre, hoppas den känslan håller i sig i morgon också .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar