Summa sidvisningar

onsdag 8 oktober 2014

Mitt första

 Vad det värmer i ett brandgult hjärta när IFK besegrar ett minst sagt kinkigt Guif i en välfylld Arena
De spelade stundvis riktigt bra idag det är kul när man ser att modet att avgöra finns här denna säsongen. Fick också uppleva mitt första handbollsslagsmål. Nog inget jag förespråkar Men det bådar gott inför en mycket trevlig säsong!!! 
En arbetsdag kvar, sen bär det av till mitt favoritställe, Ullared. Tio brudar som ska ha ett härligt dygn där med shopping, skoj och en massa "tragg". Tror nästan känslan är den samma som när många av det manliga könet ska ge sig i väg på älgjakt på måndag. Fruktansvärd spänning....men man vet inte utgången.

Passade på att plocka fram vad jag ska ha med mig ikväll, dvs det som inte finns att shoppa där.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar