Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Höst i paradiset

Idag har mitt hem varit mitt paradis. Såå skönt att ligga i soffan och kolla film.


Igår kväll var vi hemma hos Pidde på partaj, riktigt trevligt. Sång, dans och trevliga människor, då kan det inte bli fel.

 Vi lyckades hinna med det mesta under kvällen innan kebabrullen vid 03,30, BA, Lotta Rock och Harry´s, det gäller att ligga i när man är på topp.

Jag har väl inte direkt varit på topp idag. Men nya gardiner har jag lyckats hänga upp. Det gäller liksom att hinna ha höst innan det blir jul. Lite körigt med tanke på att det fortfarande är 10 grader varmt ute. Det klagar jag inte på.
 


 




Nu ska jag och min sambo äta söndagsmiddag "korv och makaroner", varför ändra ett vinnande koncept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar